تبلیغات
دنیای بازی - کوجیما: بازیسازان ژاپنی باید به بازار های جهانی بیاندیشند
دنیای بازی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


* WWW.GAMERSPLACE.TK *
شما در این سایت می توانید از جدید ترین اخبار دنیای بازی مطلع شوید
همچنین این وبلاگ از این پس در زمینه ی فروش بازیهای ایکس باکس 360 و پک های مرتبط با آن فعالیت می کند.

مدیر وبلاگ : علی
نویسندگان
نظرسنجی
آیا با فعالیت وبلاگ در زمینه ی فروش و خدمات(ایکس باکس360) موافق هستید؟




روز گذشته آقای کوجیما مصاحبه ای با مجله Famitsu داشتند که در آن به این امر که "بازی سازان ژاپنی باید به بازار های جهانی نیز بیاندیشند" تاکید نمود.





وی در این باره اینطور گفتند که " آیا ما واقعاً نیاز به موفقیت های جهانی داریم؟ این موضوعی هست که مرا واقعاً متعجب ساخته!"

او افزود "همه (در ژاپن) در مورد خارج صحبت می کنند ، اما هیچکس از این که چه چیز هایی برای این موفقیت لازم است خبر ندارد!"

او معتقد است در صورتی که ژاپنی ها بخواهند بازی های موفق برای بازار غرب بسازند نیازمند تیمی مجزا برای ساخت بازی ، برای مخاطب غربی هستند.

کوجیما این موضوع را اینگونه بیان می کند که " اگر ما خواهان بازار های خارجی هستیم باید توسعه دهندگانمان را وادار کنیم برای ساخت بازی دو تیم مجزا ، یکی برای مخاطب داخلی و دیگری برای مخاطب خارجی تشکیل دهد. این غیر ممکنه که با یک تیم بشه هر دو بازار رو فتح کرد چون در غرب همه چیز ، از نحوه ساختار اداری تا ساختار دستمزد با داخل (ژاپن) فرق دارد."

کوجیما احساس می کند که نوع نگرش به بازی ها در دو طرف باهم متفاوت ، و به همین دلیل نیاز به دو تیم مجزا برای توسعه بازی لازم است.

او این موضوع را با مثالی بسیار زیبا بیان می کند :" مخاطب آمریکایی دوست دارد یک تفنگ به دست بگیرد و با آن دشمنان فضایی را از پای در بیاورد ، حال اگر شما ندانید که چرا وی این نوع بازی را می پسندد ، شما نمیتوانید بازی ای بسازید که وی از انجام آن لذت برد.
در ژاپن مردم می گویند " چرا فضایی ها؟ و در طرف مقابل (غرب) می گویند چرا بازی های اینان انقدر فمنیستی (دخترانه) است؟ چرا پسران آنها با شمشیر های غول پیکر مبارزه می کنند؟"

پیشرفت در تکنولوژی باید این را تغییر دهد درست مانند کاری که Fox engine انجام خواهد داد و به شما اجازه خواهد داد "به طور مستقیم به چیزی که می خواهید برسید."

او گفت:"در خارج بازی ها طور دیگری مراحل توسعه را می پیمایند ، اما ما آن چیز را نداریم."

استقبال مخاطبین از بازی های ما در نسل قبل یک انقلاب بود!

او در این باره گفت " در زمان کنسول های 8 بیتی شما یک سری قوانین را باید برای بازکنان می ساختید ، تا آنها را پیروی کند. در غرب این امر در زمان PS2 جواب داد."

وی در آخر گفت : " طولی نخواهد کشید که طراحان بازی به قوانین جدید و چگوگی جذب مخاطبین ، و ساخت دنیایی که آنها بدان وابسته شوند دست خواهند یافت."



منبع




نوع مطلب : اخبار، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
علی
پنجشنبه 2 تیر 1390
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
Display Pagerank
به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای دنیای بازی محفوظ است